duminică, 8 mai 2011

Prima zi de bloggareala :P

Dragă copilule nenăscut (nici măcar în burtică încă) îţi dedic ţie acest blog cu toată dragostea. Când vei creşte suficient de mare vei avea acces la el şi sper din tot sufletul dacă voi greşi undeva în educatia pe care voi încerca să ţi-o ofer, acest blog să te ajute să inţelegi de ce am procedat într-un anumit fel şi să reparăm împreuna greşelile discutând şi luând o decizie care să ne mulţumească pe amundoi. Astăzi (duminică) am de făcut 2 proiecte şi un referat pe care le voi susţine pe post de examen la cursurile de master săptămâna ce urmează. Voi reveni pe acest blog şi voi scrie toate lucrurile care mă macină când voi avea ceva mai mult timp liber şi o minte un pic mai limpede :P. Un singur lucru ţin să mai precizez: te doresc enorm, te aştept cu drag însă cam peste un an aşa voi începe lucrul :D, îţi promit să te iubesc mult mult mult de tot, aşa cum mi-aş fi dorit să fiu eu iubită de către părinţii mei şi indiferent de ceea ce vei face eu voi fi acolo să te sprijin/ajut să repari fără să îţi scot ochii şi fără să te jignesc sau şi mai rau să ridic vreodata mana la tine, niciodată nu îţi voi da nici măcar o palmă (sau voi muri încercând :( sper din tot sufletul să fiu destul de stăpână pe mine în orice situaţie şi să nu las frâu liber nervilor de moment), promit că voi încerca să nu ţip la tine prea des şi mai ales îţi promit să te respect ca om, să te tratez cum mi-ar place mie să fiu tratată, te voi face pentru că te doresc din tot sufletul asta nefiind egal cu faptul că dacă eşti copilul meu pot să fac ce vreau cu tine pe principiul tu eşti mic nu ştii nimic :|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu